وبلاگ فروشگاه اینترنتی بانه کالا هور (بانه 24)

در وبلاگ فروشگاه اینترنتی بانه کالا هور بانه 24 مطالب خواندنی و راهنمایی هایی در مورد خرید از بانه قرار داده خواهد شد.

وبلاگ فروشگاه اینترنتی بانه کالا هور (بانه 24)

در وبلاگ فروشگاه اینترنتی بانه کالا هور بانه 24 مطالب خواندنی و راهنمایی هایی در مورد خرید از بانه قرار داده خواهد شد.

بازرگانی بانه کالا هور (بانه 24) به طور رسمی از سال 92 شروع به کار کرد و در سال 94 تصمیم بر آن شد تا فعالیت خود را در قالب فضای مجازی توسعه دهد و در این راستا وبسایت و برنامه ی آندرویدی طراحی و تولید کردیم تا آخرین قیمت وسایل خانگی و صوتی و تصویری بازار بانه را در اختیار هموطنان عزیز قرار دهیم.

ما کلیه ی سفارشات شما عزیزان را پذیرا می باشیم، کلیه ی اجناس ما دارای گارانتی بوده و شعارمان این است:
"کیفیت کالاهای ما ،اعتبار ماست"

تنوع کالاهای عرضه شده در فروشگاه بانه کالا هور بسیار زیاد است که در ادامه به بخشی از آنها اشاره می کنیم.
انواع تلویزیون های LED، ، سه بعدی (3D)، Ultra HD (4K)، منحنی (Curved) از برترین تولید کنندگان این حوزه مانند سونی، سامسونگ، ال جی، پاناسونیک، شارپ و فیلیپس به صورت تخصصی در فروشگاه عرضه می‌شود.
سینمای خانگی و پخش کننده‌های با قابلیت پخش DVD یا Blu-ray
انواع کولرهای گازی
انواع لوازم خانگی شامل
پخچال فریزر، ساید بای ساید، مایکروویو، جاروبرقی، جارو شارژی، بخارشور، ماشین لباشسویی، ماشین ظرفشویی، اتو، غذاساز، همزن، خردکن، گوشت کوب برقی، پلوپز، زودپز، آرام پز، هواپز و بخارپز، سرخ کن، توستر،

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰
تلویزیون OLED چیست؟

برای ایجاد یک تصویر در تلویزیون تنها نیاز به نورهای قرمز، سبز و آبی دارید. OLEDها در واقع با عبور جریان الکتریسیته از موادی که این رنگ‌ها را تولید می کنند، کار می کنند. هیچ تکنولوژی تلویزیون دیگری این طور مستقیم نور را به وجود نمی آورد. LCD از فیلتر رنگ و مایع کریستالی بر روی نور پس زمینه بهره می‌برد و پلاسما نیز از نور ماوراء بنفش تولید شده توسط بسته‌های گازی که فسفرهای رنگی قرمز، آبی و سبز را تحریک می‌کنند، بهره می‌برد. مهم‌ترین برتری OLEDها آن است که هر پیکسل بصورت مستقیم نور ساتع می‌کند؛ این در حالی است که در پنل‌های LCD نور پس‌زمینه‌ی توسط لامپ‌های LED یا فلورستنت تامین می‌شود.

چرا OLED TV ها گام بزرگی محسوب می‌شوند؟
مواردی که گفته شد به چه معناست؟ تلویزیون‌های OLED نازک‌تر، سبک‌تر و مناسب‌تر بوده و عملکردی بهتر نسبت به تکنولوژی‌های دیگر تلویزیون‌ها دارند. 

هر پیکسل با خاموش شدن می‌تواند مشکی مطلق را به وجود آورد که این یکی از خصوصیات منحصر به فرد OLED است که موجب ایجاد وضوح تصویر استثنایی می‌شود. دلیل این موضوع نیز آن است که هر پیکسل بصورت مستقل هدایت می‌شود و به راحتی می‌تواند خاموش شود؛ اما در LCD ها نور تک تک پیکسل‌ها قابل کنترل نیست و در واقع حوزه‌ای شامل چند پیکسل کنترل می‌شوند.


در فناوری OLED به دلیل اینکه نیازی به نور پس زمینه نیست، ضخامت پنل به شدت کاهش می‌یابد و شاهد تلویزیون‌های ۴ تا ۷ میلی‌متری مبتنی بر این فناوری هستیم که بسیار هم سبک هستند.

با این تفاسیر به هیجان نیامدن از تکنولوژی OLED کار سختی است؛ چرا که تمام ویژگی‌های یک تلویزیون رویایی از جمله وضوح شگفت‌انگیز، نازکی باور نکردنی و مصرف اندک انرژی را دارد.


گیمرها و علاقمندان فیلم‌های سینمایی عاشق OLED می‌شوند. این نمایشگرها زمان پاسخ‌دهی به مراتب سریع‌تری در مقایسه با LCDها دارند. در بعضی از شرایط OLED ها می‌توانند تا ۱۰۰۰ برابر سریع‌تر از LED LCD های رایج بازار باشند و از این بابت تماشای تصاویر فیلم‌های اکشن، مسابقات ورزشی یا بازی‌های ویدیویی در OLEDها بسیار جذاب است. زمان پاسخ‌دهی بسیار سریع باعث می‌شود تا مواردی مانند تیره و مات شدن صحنه در تصاویر سریع در OLED وجود ندارد.

اولد ها به دلیل کنترل بسیار خوبی که بر روی هر پیکسل دارند، کنتراست خارق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند. مشکی در این نمایشگرها فوق‌العاده عمیق و سفید نیز در سطح قابل قبولی است.


آدرس وبسایت ما: www.baneh24.com

کانال تلگرام ما:   @bane24

  • بانه 24 بانه کالا هور
  • ۰
  • ۰

 انواع کمپرسورها مورد استفاده در کولر گازی
 
تعریف کمپرسور: در واقع قلب یک سیستم تبرید می باشد زیرا عمل آن مکش گاز از اپراتور و رانش به طرف کندانسور می باشد. در یک سیستم تبرید تراکمی، کمپرسور با ایجاد اختلاف فشار لازم جریان مبرد را از یک قسمت سیستم به قسمت دیگر برقرار می کند که این فشار در قسمت مکش ضعیف و در قسمت رانش قوی می باشد.


🔴کمپرسور های مورد استفاده در کولر های گازی معمولاً در سه نوع تولید می شوند
1- پیستونی
2- روتاری
3- اسکرول


1- کمپرسور پیستونی
عملکردی مشابه سیلندر و پیستون خودرو داشته که با هر بار رفت و برگشت پیستون مقداری از گاز مبرد موجود در محفظه کمپرسور به داخل سیلندر مکیده شده و تحت تراکم قرار گرفته و با فشار به داخل سیستم هدایت می شود.
موارد مصرف در جاهای گرم مثل مناطق مرکزی و جنوبی ایران



2- کمپرسور های روتاری (دوار)
در این نوع کمپرسور ها با گردش 360 درجه ای تیغه ها عمل مکش و کمپرس ماده مبرد انجام می گیرد، بدین ترتیب که وقتی گاز از دریچه ورودی وارد کمپرسور می شود ، در اثر چرخش تیغه ها و برخورد پره ها با گاز آن را با فشار به سوی لوله های خروجی هدایت می کند.
موارد مصرف فلات غربی، شمال غربی و شمال ایران

کمپرسورهای روتاری نسبت به کمپرسورهای پیستونی مصرف برق کمتری داشته و صدای حاصل از کارکرد آنها نیز کمتر است و در مجموع راندمان بالاتری نسبت به کمپرسورهای پیستونی دارند.
ولی کمپرسورهای پیستونی قدرت سرمایش بهتری دارند


3- کمپرسور های اسکرول
نوع دیگری از کمپرسورهای مورد مصرف در کولر های گازی می باشند که معمولاً در ظرفیت های بالا مورد استفاده قرار می گیرند مکانیزم داخلی این کمپرسور ها از دو قطعه حلزونی شکل تشکیل شده که یکی ثابت و دیگری متحرک می باشد که حرکت حلزون متحرک باعث فشرده شدن گاز بین این دو شده و فشار لازم را در خروجی ایجاد می نماید.
🔸از مهمترین مزایای این کمپرسور ها راندمان بالا صدای کم و طول عمر زیاد آن می باشد ولیکن قیمت بسیار بالاتری نسبت به سایر کمپرسورها دارند.
موارد مصرف مناطق حاره ای جنوب و فلات مرکزی ایران

آدرس وبسایت ما: www.baneh24.com

کانال تلگرام ما:   @bane24

  • بانه 24 بانه کالا هور
  • ۱
  • ۰

مفهوم HDR  در تلویزیون های امروزی

دو فاکتور مهم در نحوه نمایش تصاویر در تلویزیون وجود دارد :

1.نسب کنتراست، یا همان نحوه نمایش تاریکی و روشنی تصاویر بر روی تلویزیون 
2. دقت رنگ ، که به معنی آن است که چه طور رنگها به بهترین شکل و برای نمایش طبیعی تر کنار هم قرار خواهند گرفت. (HDR)

🔸اگر شما دو تلویزیون را کنار هم قرار دهید و یکی دارای نسبت کنتراست بالاتر و دقت رنگ بالاتر باشد ولی تلویزیون دیگر رزولوشن بالاتر ( یعنی تعداد پیکسل بیشتری داشته باشد)، تلویزیون با نسبت کنتراست بالاتر بیشتر به چشم بینندگان خواهد آمد و برای آنها جذاب تر خواهد بود.

🔸در واقع با این که تلویزیون رزولوشن کمتری دارد ، تصویر آن واقعی تر به نظر می رسد. به عبارتی دیگری بین تلویزیونی با رزولوشن فول اچ دی اما نسبت کنتراست عالی و دقت رنگ بالا و تلویزیونی با رزولوشن 4k ولی نسبت کنتراست و دقت رنگ متوسط ، تلویزیون فول اچ دی برنده خواهد شد.

 🔸پس HDR محدوده کنتراست و دقت رنگها را توسعه می دهد. قسمت های روشن تلویزیون، روشن تر به نظر می رسند و عمق تصاویر بیشتر می شود.

طیف رنگهای سبز، آبی و قرمز و هر رنگی بین آنها بهینه تر نشان داده می شوند.

مشاهده ی محصولات بانه کالا هور




  • بانه 24 بانه کالا هور
  • ۱
  • ۰

ویژگی های سیستم عامل WebOS 3.0
 تلویزیون های هوشمند ال جی در سال 2016 با سیستم عامل WebOS 3.0 به بازار آمدند. علاوه بر سرعت بالاتر نسبت به ورژن های قبلی، ویژگی های جدیدی به این سیستم عامل اضافه شده که در ادامه به آن میپردازیم:
 امکان تعریف 4 کاربر به WebOS 3.0 افزوده شده. هر کابر میتواند اپلیکیشن های مورد علاقه و یا فیلم ها و موسیقی های خود را در پروفایل اش به اشتراک بگذارد.
اپلیکیشن Freeview Play دسترسی شما را به کانال ها و فیلم های آنلاین، بدون نیاز به ثبت نام و یا گجت های جداگانه ممکن میسازد. شما 

www.baneh24.com

  • بانه 24 بانه کالا هور
  • ۰
  • ۰

تفاوت سولاردام و ماکروویو در چیست؟


در مایکروویو ابزاری به نام مگنترون تعبیه گردیده که امواجی با فرکانس ۲۴۵۰ مگاهرتز ایجاد می کند . این امواج پس از برخورد با دیواره فلزی محفظه پخت منعکس شده و بر روی ماده غذایی متمرکز می شوند.


این امواج به دلیل فرکانس بالای خود موجب نوسان و جنبش مولکول های آب درون ماده غذایی می گردد.

جنبش مولکول های آب که به میلیون ها بار در ثانیه می رسد به مولکول های ماده غذایی نیز سرایت کرده و آن ها را به حرکت درمی آورد و در نتیجه برخورد مولکول ها با یکدیگر و اصطکاک بین آن ها دمای ماده به سرعت بالا می رود.


سولاردام فناوری ابداعی کمپانی ال‌جی است که در واقع ترکیبی از فناوری مایکروویو و امواج گرمایشی نوری است.


در سولاردام، سیستم پخت مایکروویو وجود دارد اما المنت های نوری نیز به سیستم اضافه گردیده است .


🔸در بالای محفظه پخت فر سولاردام یک هیتر ذغالی قرار گرفته است . این هیتر نوعی المنت نوری است که در داخل آن رشته های زغال قرار گرفته و امواج نورانی با گرما و عمق نفوذ بسیار بالا تولید می‌کند.


علاوه بر هیتر زغالی در قسمت بالا، در کف محفظه پخت نیز یک سیستم مگاهیتر شامل چند نوع هیتر سرامیک و هالوژنی تعبیه گردیده که امواج گرمایشی نورانی را از سمت پایین به مواد غذایی می تابانند.


محفظه پخت نیز در سولاردام بر خلاف دستگاه های متداول که به شکل چهارگوش است، به صورت مدور و استوانه ای ساخته شده تا امواج گرمایی را بهتر بر روی مواد غذایی منعکس کند.


بنابراین آون ماکروفر تنها توسط امواج مایکروویو عمل پخت را انجام می دهد اما در سولاردام ترکیب مایکروویو و امواج گرمایشی نور است که این عمل را به انجام می رساند.✔️


1⃣ این ترکیب موجب می گردد تا دمای ماده غذایی در مدت ۵ دقیقه به ۳۲۰ درجه برسد .

2⃣ این سرعت گرم شدن موجب می گردد تا سرعت پخت تا سه برابر آون های المنتی معمولی و تا ۱٫۵ برابر فر مایکروویو گردد .

3⃣ سرعت بالای پخت موجب می شود تا مواد مغذی موجود در غذا بیشتر حفظ شده و غذا مغذی تر و خوش طعم تر گردد.


مشاهده ی انواع ماکروویو و سولاردم در وبسایت ما

www.baneh24.com


  • بانه 24 بانه کالا هور